MİAM – Kamran İNCE derslerinden ilk semester bazı izlenimlerim
-
Hergün en az 1.5 saat
çalış.
-
Gel bu ödevin bir satırını
ben yazayım sonraki satırını sen yaz.
Bir benden bir senden...
-
Articulation, dynamics ve
partilerin hepsini birden düşün.
Partilerden birini baştan sona yazıp sonra ötekini yazma Ockeghem
gibi... Bir kaç ölçü olabilir ama sonra
hemen tamamla...
-
Avoid meter beats, treat
motives as a whole, independent from beat/meter, hear it as a whole before you
write it.
-
Yaptığın işte hiç bir
belirsizlik hiç bir şüphe kalmamalı.
Herşey açık ve net olmalı.
-
Ödevleri koyu kalemle 6B –
7B ile yaz, net olsun.
-
-
Exeggerate, use fff do not
limit yourself or your imagination
-
Uçlara git hep ortalarda
dolaşıyorsun
-
It should be potent, it
should creat contrast hence it should motivate the continuous flow of the music
-
İlk önce kağıt üstünde
düşün. Sonra bilgisayara geç.
-
Accompanying parts shall
maximize the main idea part’s effect.
-
Ana düşünce çok çarpıcı
olmalı. Bir anda kavramalı dinleyiciyi.
-
Emin olmadan hiç kimseye
gösterme. Bir kaç gün ara verip tekrar
döndüğünde yaptığın işe yeni bir gözle bakma şansını kaçırma. Yaptığı müziğe başka bir insanın gözü ile
eleştirel bakabilmek bir bestecinin en kıymetli yeteneğidir.
-
-
Çalışan çabalayan A alır
ama tam gücünü koymayanın notunu kırarım.
-
Demanding bir hoca her
zaman bir iki fazlasını istiyor.
-
Erich Maria REMARQUE’ın
İnsanları Seveceksin kitabını andıran bir kişiliği var. Dobra dobra, arkadaşça bir üslup fakat yeri
geldiğinde son derece dolaylı ve iyi tasarlanmış mesafeli uyarılar veriyor.
-
Çok cömert bir hoca. Öğrenci ile yakın döğüşüyor. Soğuk bir mesafe koymuyor. Bilgiyi öğrencinin
ağzına koyuyor. Son derece samimi tepkiler uyarılar bu etkileşim içinde
talim parkurundaki bir komando askerinin ani refleksleri gibi... Cevabı ya da soruyu anında yapıştırıyor.